Η προσέγγιση του Ομίλου ΟΤΕ για την ανάπτυξη του Ανθρώπινου Δυναμικού βασίζεται στην Αρχή Εταιρικής Συμπεριφοράς «Έχω διάθεση για γνώση και αναπτύσσομαι διαρκώς».
Οι επιτυχημένες πρακτικές σχετικά με τη διαχείριση της απόδοσης των εργαζομένων, την επιλογή και πρόσληψη των κατάλληλων υποψηφίων στις κατάλληλες θέσεις, καθώς και τα προγράμματα διακράτησης και διαχείρισης ταλέντων, διαμορφώνουν το προφίλ του Ομίλου ΟΤΕ ως σύγχρονου και ελκυστικού εργοδότη.
Σε ότι αφορά την επιλογή εργαζομένων, ο Όμιλος ΟΤΕ αναζητά τους κατάλληλους υποψήφιους για τις κατάλληλες θέσεις, επιδιώκοντας την καθιέρωση μιας διαφανούς διαδικασίας προσλήψεων και εξασφαλίζοντας ισότιμη μεταχείριση και σεβασμό προς όλους τους υποψηφίους. Στόχος του Ομίλου είναι να αποτελεί την πρώτη επιλογή εργοδότη και να προσφέρει σε όλους τους υποψήφιους μια θετική εμπειρία.
Στο πλαίσιο της προσέλκυσης ταλέντων, έχουν σχεδιαστεί και αναπτυχθεί σύγχρονα προγράμματα προσέλκυσης και διαχείρισης ταλέντων, εντός και εκτός του Ομίλου. Το πρόγραμμα προσέλκυσης ταλέντων για νέους εργαζομένους που εφαρμόζεται εντός του Ομίλου ονομάζεται «you.grow», ενώ αντίστοιχο πρόγραμμα για τους εργαζομένους του δικτύου καταστημάτων λιανικής πώλησης franchise της εταιρείας ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι το «G-Talent Review». Επίσης, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών προσέλκυσης ταλέντων του Ομίλου Deutsche Telekom, οι εργαζόμενοι του Ομίλου ΟΤΕ στην Ελλάδα μπορούν να δηλώνουν συμμετοχή στο πρόγραμμα «global talent initiatives», που δίνει στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ένα ευρύ διεθνές δίκτυο επαγγελματικών επαφών, να συμμετέχουν σε σύγχρονες πρωτοβουλίες μάθησης και κατάρτισης και, σε περίπτωση που δύνανται να μετακινηθούν στο εξωτερικό, να αναλάβουν βραχυπρόθεσμα έργα, να συμμετέχουν σε ανταλλαγή θέσεων εργασίας ή να αναλάβουν έναν καινούριο ρόλο. Μία από αυτές τις πρωτοβουλίες είναι το νέο παγκόσμιο πρόγραμμα ανάπτυξης ηγετικών ικανοτήτων με τίτλο «30 Under 30», το οποίο απευθύνεται σε εργαζόμενους κάτω των 30 ετών με υψηλό δυναμικό.
Τέλος, η αξιολόγηση της απόδοσης αποτελεί βασικό εργαλείο για την αναγνώριση του έργου και της συνεισφοράς εργαζομένων και στελεχών. Η ετήσια αξιολόγηση αποτελεί και έναν αξιόπιστο οδηγό για την ανάπτυξη και την εξέλιξή τους. Το σύστημα αξιολόγησης δίνει έμφαση στην ενίσχυση της αριστείας στην εμπειρία του πελάτη (Customer Experience Excellence) και εναρμονίζεται με τις Αρχές Εταιρικής Συμπεριφοράς, τις Αρχές Ηγεσίας και τον Κώδικα Δεοντολογίας του Ομίλου ΟΤΕ.