Στον Όμιλο ΟΤΕ πιστεύουμε ότι η άριστη εμπειρία πελάτη είναι σημαντική για την μακροπρόθεσμη επιτυχία ενός οργανισμού. Προτεραιότητά μας είναι οι πελάτες να λαμβάνουν αξία όχι μόνο από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες αλλά και από το συνολικό «ταξίδι» κατά την επαφή τους με την εταιρεία.
Στόχος του Οµίλου είναι να παρέχει βέλτιστες υπηρεσίες ώστε να διαµορφώνει µοναδική σχέση µε τον κάθε πελάτη. Οι εκπρόσωποι του Οµίλου ΟΤΕ που εργάζονται στην εξυπηρέτηση πελατών και στα καταστήµατα, αλλά και οι τεχνικοί πεδίου, είναι κατάλληλα εκπαιδευµένοι και εξοπλισµένοι για να παρέχουν υποστήριξη στους πελάτες και να διασφαλίσουν τη θετική εµπειρία τους.
Εδώ και χρόνια, εργαζόμαστε συστηματικά για την απλοποίηση των διαδικασιών και τη μείωση της προσπάθειας που καταβάλουν οι πελάτες σε κάθε επαφή με την εταιρεία μας. Η ικανοποίηση και η αφοσίωση των πελατών παρακολουθείται τακτικά μέσω εξερχόμενων κλήσεων ενώ παράλληλα αξιοποιούνται τα σχόλια των πελατών για τη βελτίωση των διαδικασιών και των υπηρεσιών του Ομίλου. Επιλεγμένα αποτελέσματα από τις έρευνες ικανοποίησης πελατών συσχετίζονται με την αξιολόγηση της απόδοσης των εργαζομένων.