Οι παρόντες όροι διέπουν την παροχή της υπηρεσίας COSMOTE@yourService για την απομακρυσμένη υποστήριξη ηλεκτρονικών υπολογιστών .Με την υπηρεσία COSMOTE@yourService , η ανώνυμη εταιρεία «ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε» (εφεξής «Εταιρεία») παρέχει στους συνδρομητές της επιλεγμένες υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης ηλεκτρονικών υπολογιστών, που παρέχονται έπειτα από τηλεφωνικό αίτημα του συνδρομητή στην Eξυπηρέτηση Πελατών Σταθερής & Κινητής του Ομίλου ΟΤΕ και υλοποιούνται μέσω απομακρυσμένης πρόσβασης με χρήση της εφαρμογής COSMOTE@yourService, σύμφωνα με τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις. Ο Συνδρομητής καλείται να τους διαβάσει προσεκτικά και να προχωρήσει στην χρήση της υπηρεσίας COSMOTE@yourService, μόνο εάν τους κατανοεί πλήρως, τους αποδέχεται και συμμορφώνεται απόλυτα με αυτούς.
Η εφαρμογή COSMOTE@yourService χρησιμοποιείται από εξουσιοδοτημένους εργαζόμενους της Εταιρείας και παρέχει τη δυνατότητα απομακρυσμένης πρόσβασης (remote access) στη συσκευή ηλεκτρονικού υπολογιστή του συνδρομητή, για τη διεκπεραίωση του αιτήματος τεχνικής υποστήριξης. Η απομακρυσμένη πρόσβαση παρέχεται μέσω σύνδεσης Internet, την οποία ο συνδρομητής υποχρεούται να διατηρεί ενεργή, προκειμένου να είναι δυνατή η εξυπηρέτησή του μέσω της εφαρμογής COSMOTE@yourService.
Η χρέωση για την υπηρεσία γίνεται βάσει του παρακάτω πίνακα. Η διάρκεια της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης υπολογίζεται από το 1ο λεπτό. Η χρέωση ξεκινάει από το 3ο λεπτό της τηλεφωνικής επικοινωνίας με τον Πελάτη, με βάση τη μέτρηση της Εταιρείας. Βήμα χρέωσης το λεπτό. Η χρέωση και η διάρκεια της κλήσης θα αποτυπώνονται με ξεχωριστή εγγραφή στον τηλεφωνικό λογαριασμό.
Οι τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ 24%.
Ο συνδρομητής υποχρεούται να διατηρεί αντίγραφα όλων των αρχείων που βρίσκονται αποθηκευμένα στον υπολογιστή του, πριν από τη χρήση της υπηρεσίας COSMOTE@yourService , καθώς και να έχει εγκαταστήσει όλα τα κατάλληλα προγράμματα αντι-ϋικής προστασίας (antivirus). Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν απώλεια των αρχείων του συνδρομητή, καθώς και τυχόν ζημία του λόγω της μη χρήσης ή της χρήσης ακατάλληλων προγραμμάτων προστασίας (antivirus).
Για την πρόσβαση στην εφαρμογή COSMOTE@yourService απαιτείται η χρήση προσωπικών κωδικών πρόσβασης, οι οποίοι γνωστοποιούνται στον χρήστη προφορικά ή ηλεκτρονικά. Οι κωδικοί αυτοί είναι αυστηρά προσωπικοί και δεν πρέπει να γνωστοποιούνται σε οποιονδήποτε τρίτο. Η COSMOTE δεν φέρει καμία ευθύνη για αθέμιτη χρήση της υπηρεσίας ή χρήση της υπηρεσίας χωρίς την προηγούμενη επικοινωνία του χρήστη με εργαζόμενο της.
Η Εταιρεία έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια και την προστασία του απορρήτου στη σύνδεση του συνδρομητή και των δεδομένων που είναι αποθηκευμένα στον ηλεκτρονικό υπολογιστή του, κατά την διάρκεια της επικοινωνίας με τον εργαζόμενο της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πελατών και χειριστή της εφαρμογής COSMOTE@yourService . Εντούτοις δεν ευθύνεται για τυχόν απώλεια, διαγραφή, αλλοίωση ή άλλου είδους αθέμιτη επέμβαση τρίτων στα αρχεία ή δεδομένα, που είναι αποθηκευμένα στον υπολογιστή σας.
Κατά την παροχή της υπηρεσίας COSMOTE@yourService , ο συνδρομητής οφείλει να βρίσκεται μπροστά στην συσκευή του υπολογιστή, καθόλη την διάρκεια που ο εργαζόμενος της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πελατών θα έχει απομακρυσμένη πρόσβαση στον υπολογιστή και θα εκτελεί τις αιτηθείσες εργασίες. Σε περίπτωση που ο συνδρομητής απομακρυνθεί από τον υπολογιστή του θα πρέπει να ενημερώνει σχετικά τον εργαζόμενο της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πελατών Σταθερής & Κινητής του Ομίλου ΟΤΕ και να τερματίζει την απομακρυσμένη πρόσβαση επιλέγοντας το εικονίδιο με την αντίστοιχη εντολή.
Προκειμένου να εξασφαλιστεί η καλύτερη εξυπηρέτηση και η αξιοπιστία της επικοινωνίας σας, η Εταιρεία καταγράφει και διατηρεί πληροφορίες σχετικές με την επικοινωνία, πρόσβαση και τις κινήσεις κάθε εργαζόμενου που εξυπηρετεί τα αιτήματά των συνδρομητών μέσω της υπηρεσίας και εφαρμογής COSMOTE@yourService (για παράδειγμα η ώρα έναρξης και λήξης της επικοινωνίας κτλ) για χρονικό διάστημα ενός έτους από την υποβολή κάθε αιτήματος.
Για κάθε διευκρίνιση σχετική με το COSMOTE@yourService οι συνδρομητές μπορούν να απευθύνονται στην Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών Σταθερής & Κινητής του Ομίλου ΟΤΕ καλώντας 13888 για πελάτες συμβολαίου, καρτοκινητής και για εταιρικούς πελάτες.
Επίσης οι χρήστες μπορούν να επικοινωνούν με την COSMOTE μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας στην επίσημη ιστοσελίδα της Εταιρείας (www.cosmote.gr), καθώς και στην ταχυδρομική διεύθυνση ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΕ, Λεωφ.Κηφισίας 99, 151 24, Μαρούσι, Αττική.
*Αποδοχή