1. Τι είναι οι Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ);
Οι Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) είναι υπηρεσίες που προσφέρουν πρόσβαση σε περιεχόμενο μέσω φωνής και μέσω SMS, MMS. .
Οι ΥΠΠ έχουν αυξημένη χρέωση , υψηλότερη δηλαδή από εκείνη που ισχύει για μία κλήση προς σταθερό ή κινητό ή για την αποστολή ενός απλού SMS .
Οι υπηρεσίες αυτές παρέχονται από αδειοδοτημένους παρόχους (εταιρείες) –, οι οποίοι είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για το περιεχόμενο καθώς και για τον τρόπο παροχής τους.
Ενδεικτικά το περιεχόμενο, μπορεί να αφορά σε :
- συμμετοχή σε τηλεοπτικά προγράμματα και ραδιοφωνικές εκπομπές,
- υπηρεσίες αστρολογίας,
- παιχνίδια,
- ringtones, wallpapers ,
- υπηρεσίες ενηλίκων κ.α.
Οι αριθμοσειρές από τις οποίες επιτρέπεται η παροχή των ΥΠΠ(αυξημένης χρέωσης) είναι οι εξής:
- 909 xxx xxxx (υπηρεσίες ενηλίκων)
- 806 xxx xxxx
- 812 xxx xxxx
- 825 xxx xxxx
- 850 xxx xxxx
- 875 xxx xxxx
- 14xxx
- 190-196xx, 198(0-5)x και 54xxx
Οι ΥΠΠ μπορεί να χρεώνονται με έναν από τους παρακάτω τρόπους :
- με ένα σταθερό ποσό ανά κλήση
- με χρέωση ανά λεπτό , με ή χωρίς ελάχιστη διάρκεια κλήσης
- με μία σταθερή χρέωση / sms / mms κατά την αποστολή
- με χρέωση κατά τη λήψη sms / mms (με ή χωρίς συνδρομή)
Η τιμολόγηση των συνδρομητών πραγματοποιείται με χρέωση στον λογαριασμό σταθερής / κινητής τηλεφωνίας.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (γνωστές και ως αυξημένης χρέωσης) μπορείτε να ενημερωθείτε από το site της ΕΕΤΤ δείτε εδώ.
2. Πώς με προστατεύει η COSMOTE από ανεπιθύμητες χρεώσεις ΥΠΠ;
Η COSMOTE, αντιλαμβανόμενη την ανάγκη των συνδρομητών, προσφέρει τρόπους προστασίας από ανεπιθύμητες χρεώσεις ΥΠΠ:
- Στέλνει δωρεάν ενημερωτικό SMS στους συνδρομητές της όταν χρεώνονται από εισερχόμενο SMS από πενταψήφιο τρίτων εταιρειών
- Δίνει τη δυνατότητα της επιλεκτικής φραγής σε ΥΠΠ Σταθερής.
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε
εδώ
3. Ποιές επιλογές φραγής έχω για ΥΠΠ;
Η COSMOTE σου δίνει πλήρη έλεγχο των ΥΠΠ μέσα από τις εφαρμογές My COSMOTE App και What’s Up App, απλά και γρήγορα! Κατέβασε δωρεάν την εφαρμογή και μέσα από το Shop, στην κατηγορία Υπηρεσίες Προστασίας και θα:
- έχεις πλήρη εικόνα όλων των 5ψήφιων στα οποία έχεις πρόσβαση
- μπορείς να διακόψεις με ένα κλικ την πρόσβαση σε όλα τα SMS με χρέωση στη λήψη
- μπορείς να επιλέξεις όποτε εσύ θέλεις τα 5ψήφια στα οποία θέλεις να έχεις ή όχι πρόσβαση.
Με την ενεργοποίηση της φραγής παύεις να έχεις πρόσβαση στις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Η πρόσβαση στις ΥΠΠ είναι αρχικά ανοιχτή σε όλους τους συνδρομητές μας, αλλά ακόμα κι αν επιλέξεις φραγή και στη συνέχεια αλλάξεις γνώμη, μπορείς να ζητήσεις άρση τη φραγής μέσα από το COSMOTE App ή το What’s Up App.
Εναλλακτικά μπορείς να στείλεις
ηλεκτρονικά το αίτημά σου ή να επικοινωνήσεις με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών COSMOTE.
Πώς βάζω φραγή μέσα από το κινητό μου στα πενταψήφια SMS που με χρεώνουν μέσω του My COSMOTE App;
Παρακάτω θα δεις τα βήματα για ασφαλή και γρήγορη ενεργοποίηση φραγής μέσω του My COSMOTE App:










4. Πώς μπορώ να διαγραφώ από μια συνδρομητική υπηρεσία;
Για να διαγραφείς από συνδρομητική υπηρεσία, μπορείς να στείλεις SMS στο 5ψήφιο από το οποίο λαμβάνεις τα χρεώσιμα μηνύματα, γράφοντας τη λέξη “STOP”
Στην περίπτωση αυτή, η εταιρεία στην οποία ανήκει η υπηρεσία, θα σου στείλει ενημερωτικό SMS, το οποίο θα επιβεβαιώνει τη διαγραφή σου.
5. Με τί τρόπους διατίθεται οι ΥΠΠ μέσω SMS;
Οι ΥΠΠ μέσω SMS διακρίνονται σε δύο κατηγορίες, με βάση τον τρόπο χρέωσης:
- Υπηρεσίες χρεώσιμες με την αποστολή SMS: Ο χρήστης στέλνει SMS για να λάβει την πληροφορία που επιθυμεί και χρεώνεται για το SMS που στέλνει κάθε φορά. Το SMS που λαμβάνει είναι χωρίς χρέωση.
- Υπηρεσίες χρεώσιμες με τη λήψη SMS: Ο χρήστης, για να λάβει την υπηρεσία που επιθυμεί, στέλνει δωρεάν SMS επιβεβαίωσης στο 5ψήφιο του παρόχου ΥΠΠ. Στη συνέχεια, λαμβάνει χρεώσιμα απαντητικά SMS, είτε μεμονωμένα είτε με συνδρομητικό μοντέλο αυτόματης ανανέωσης π.χ. ανά εβδομάδα ή μήνα. Με την λήψη των χρεώσιμων SMS, ο χρήστης έχει πρόσβαση στην υπηρεσία που έχει επιλέξει.
Στην πλειονότητά τους οι υπηρεσίες αυτές είναι συνδρομητικές με αυτόματη ανανέωση και σύμφωνα με τον κανονισμό της ΕΕΤΤ το μηνιαίο κόστος τους δεν υπερβαίνει τα 20€ καθαρή αξία.
6. Τί είναι οι υπηρεσίες φωνής Τρίτων και ποιες είναι οι χρεώσεις;
Οι υπηρεσίες φωνής είναι φωνητικές υπηρεσίες που παρέχονται μέσω του δικτύου της COSMOTE από συνεργαζόμενες εταιρείες, οι οποίες είναι αποκλειστικά υπεύθυνες για το περιεχόμενο των υπηρεσιών που παρέχουν. Για παράδειγμα, κλήσεις σε υπηρεσίες τηλεφωνικού καταλόγου (118ΧΧ), υπηρεσίες ψυχαγωγίας αυξημένης χρέωσης (901, 198(0-5)x, 14ΧΧΧ), υπηρεσίες για ενήλικες (αριθμοσειρά 909).
Δες εδώ όλους τους προορισμούς υπηρεσιών φωνής με τις αντίστοιχες χρεώσεις από κινητό
Δες εδώ όλους τους προορισμούς υπηρεσιών φωνής με τις αντίστοιχες χρεώσεις από σταθερό:
7. Εντάσσονται οι ΥΠΠ σε πακέτα ομιλίας;
Η χρέωση κλήσης προς τους παραπάνω προορισμούς Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (Υ.Π.Π.) δεν συμπεριλαμβάνεται στον τυχόν προπληρωμένο χρόνο ομιλίας πακέτου και είναι επιπλέον της πάγιας μηνιαίας χρέωσης.
8. Τι πρέπει να προσέχω κατά την εγγραφή μου σε ΥΠΠ;
Σου συστήνουμε να διαβάζεις με προσοχή τους όρους & τις προϋποθέσεις πριν καταχωρήσεις τον αριθμό του κινητού σου σε ιστοσελίδες και πριν προχωρήσεις σε αγορά.
Επίσης, να διαβάζεις προσεκτικά τους όρους σε διαφημιστικές καταχωρήσεις και να ενημερώνεσαι αναλυτικά για το είδος της υπηρεσίας και για τη χρέωσή της πριν την επιλέξεις.
Πάροχος είναι υποχρεωμένος να ενημερώνει τους συνδρομητές μέσω δωρεάν sms κατά την εγγραφή τους σε συνδρομητική υπηρεσία (χρέωση, όνομα υπηρεσίας, τηλέφωνο επικοινωνίας κλπ)
Στο πλαίσιο προστασίας των συνδρομητών, η COSMOTE δύο φορές το μήνα αποστέλλει ενημερωτικά μηνύματα για πρόσθετες χρεώσεις από υπηρεσίες sms ΥΠΠ τρίτων εταιριών.
9. Έχω απορία ή παράπονο σχετικά με τις ΥΠΠ. Πού μπορώ να απευθυνθώ;
Σε περίπτωση που έχεις κάποιο παράπονο ή αίτημα αναφορικά με την παρεχόμενη υπηρεσία, έχεις τις ακόλουθες εναλλακτικές:
- Να αναζητήσεις τον αριθμό που σε ενδιαφέρει μέσα από το site της ΕΕΤΤ και να δεις τα στοιχεία επικοινωνίας του παρόχου στον οποίο ανήκει.
- να υποβάλεις το αίτημά σου μέσω του My COSMOTE
- να μας στείλεις ηλεκτρονικά το αίτημά σου
- να επικοινωνήσεις με την εξυπηρέτηση πελατών COSMOTE (13888)
10. Πού μπορώ να ενημερωθώ για τους κωδικούς SMS και τις χρεώσεις τους;
Δες όλους τους διαθέσιμους σύντομους κωδικούς SMS ανά πάροχο με τις αντίστοιχες χρεώσεις
11. Πώς μπορώ να εγγραφώ σε συνδρομητικές υπηρεσίες ΥΠΠ;
Η διαδικασία εγγραφής σε συνδρομητικές υπηρεσίες ορίζεται από τον Κώδικα Δεοντολογίας της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).
Ο χρήστης θα πρέπει να στείλει SMS επιβεβαίωσης για την εγγραφή του σε συνδρομητική υπηρεσία αφού πρώτα λάβει την προβλεπόμενη ενημέρωση από τον πάροχο της υπηρεσίας. Μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της εγγραφής, ο χρήστης δεν χρεώνεται.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις Υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης μέσω SMS, με χρήση 5ψήφιων αριθμών και την ενημέρωση της ΕΕΤΤ δείτε εδώ.