H πρόσβαση και η χρήση της εφαρμογής COSMOTE Live on Screen διέπεται από τους κάτωθι όρους, τους οποίους ο χρήστης της εφαρμογής καλείται να διαβάσει προσεκτικά και να προχωρήσει με την χρήση των δυνατοτήτων της εφαρμογής μόνο εάν τους κατανοεί πλήρως, τους αποδέχεται και συμμορφώνεται απόλυτα με αυτούς. Η εξυπηρέτηση πελατών COSMOTE μέσω της εφαρμογής COSMOTE Live on Screen παρέχεται δωρεάν για χρήση εντός Ελλάδος. Σε περίπτωση Περιαγωγής, η εξυπηρέτηση πελατών COSMOTE μέσω της εφαρμογής COSMOTE Live on Screen χρεώνεται σύμφωνα με τον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο Περιαγωγής.
Η εφαρμογή COSMOTE Live on Screen χρησιμοποιείται από εξουσιοδοτημένους εργαζόμενους της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πελατών της COSMOTE, προκειμένου να ικανοποιήσει αιτήματα των συνδρομητών, που σχετίζονται με τις ρυθμίσεις των συμβατών με την εφαρμογή COSMOTE Live on Screen συσκευών κινητής τηλεφωνίας Blackberry ή συσκευών Windows Mobile ή συσκευών Android ή iOS (iPad) ή Symbian ή με τις ρυθμίσεις ηλεκτρονικών υπολογιστών PC/MAC και για όποιες από τις προηγούμενες συσκευές είναι εφικτό βάσει των τεχνικών χαρακτηριστικών τους (πλατφόρμα συσκευών κινητής τηλεφωνίας ή λειτουργικό σύστημα ηλεκτρονικών υπολογιστών). Περισσότερες λεπτομέρειες για τις συμβατές συσκευές μπορείτε να βρείτε στο www.cosmote.gr, εντός του πεδίου «Εξυπηρέτηση».
Μέσω της εφαρμογής COSMOTE Live on Screen παρέχεται σε εξουσιοδοτημένο εργαζόμενο της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πελατών Σταθερής & Κινητής του Ομίλου ΟΤΕ απομακρυσμένη πρόσβαση (remote access) στην συσκευή κινητής τηλεφωνίας (smart phone) ή στον υπολογιστή του χρήστη, προκειμένου να διεκπεραιώσει αιτήματα σύμφωνα με τις οδηγίες του. Η απομακρυσμένη πρόσβαση στον υπολογιστή ή το κινητό τηλέφωνο του χρήστη παρέχεται μέσω σύνδεσης Internet, το οποίο ο χρήστης υποχρεούται να διατηρεί, προκειμένου να είναι δυνατή η εξυπηρέτησή του μέσω της εφαρμογής COSMOTE Live on Screen.
Επιπλέον, μέσω της εφαρμογής παρέχεται η δυνατότητα στον χρήστη της εφαρμογής να μεταδώσει στην οθόνη του υπολογιστή του εργαζόμενου της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πελατών Σταθερής & Κινητής απευθείας video stream με ήχο και εικόνα μέσω της κάμερας του smartphone ή του tablet του (Android/ iOS) με σκοπό την επίδειξή του συγκεκριμένου προβλήματος που αντιμετωπίζει και την αμεσότερη επίλυσή του. Σημειώνεται ότι στην περίπτωση χρήσης της συγκεκριμένης λειτουργικότητας από τον χρήστη της εφαρμογής, η COSMOTE αποθηκεύει την εικόνα και τον ήχο που μεταδίδει ο χρήστης της εφαρμογής μόνο για το απολύτως απαραίτητο χρονικό διάστημα, που απαιτείται για την εξυπηρέτηση του χρήστη της εφαρμογής, το οποίο δεν ξεπερνά τον έναν μήνα. Τα σχετικά αρχεία εικόνας και ήχου δεν χρησιμοποιούνται για άλλους σκοπούς πέραν της εξυπηρέτησης των χρηστών.
Ο χρήστης υποχρεούται να διατηρεί αντίγραφα όλων των αρχείων που βρίσκονται αποθηκευμένα στον υπολογιστή του ή στο κινητό του τηλέφωνο πριν την χρήση της, καθώς και να έχει εγκαταστήσει όλα τα κατάλληλα προγράμματα προστασίας (antivirus). Η COSMOTE δεν ευθύνεται για τυχόν απώλεια των αρχείων του χρήστη της υπηρεσίας, καθώς και για όποια ζημία προκληθεί στο κινητό του τηλέφωνο ή τον υπολογιστή του ή στα αποθηκευμένα αρχεία του λόγω της μη χρήσης ή της χρήσης ακατάλληλων προγραμμάτων προστασίας (antivirus).
Για την πρόσβαση στην εφαρμογή COSMOTE Live on Screen απαιτείται η χρήση προσωπικών κωδικών πρόσβασης, οι οποίοι γνωστοποιούνται στον χρήστη προφορικά ή ηλεκτρονικά. Οι κωδικοί αυτοί είναι αυστηρά προσωπικοί και δεν πρέπει να γνωστοποιούνται σε οποιονδήποτε τρίτο. Η COSMOTE δεν φέρει καμία ευθύνη για αθέμιτη χρήση της υπηρεσίας ή χρήση της υπηρεσίας χωρίς την προηγούμενη επικοινωνία του χρήστη με εργαζόμενο της.
Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πελατών Σταθερής & Κινητής του Ομίλου ΟΤΕ και γνωστοποίηση σε αυτόν των προσωπικών κωδικών πρόσβασής του.
Η COSMOTE έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια και την προστασία της εμπιστευτικότητας τόσο της σύνδεσής σας, όσο και των δεδομένων που είναι αποθηκευμένα στην συσκευή σας κατά την διάρκεια της επικοινωνίας σας με τον εργαζόμενο της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πελατών Σταθερής & Κινητής του Ομίλου ΟΤΕ και χειριστή της εφαρμογής COSMOTE Live on Screen, παρόλα αυτά δεν ευθύνεται για τυχόν απώλεια, διαγραφή, αλλοίωση ή άλλου είδους αθέμιτη επέμβαση στα αρχεία, που είναι αποθηκευμένα στην συσκευή κινητής τηλεφωνίας σας ή στον υπολογιστή σας.
Ο χρήστης της εφαρμογής οφείλει να βρίσκεται μπροστά στην συσκευή του (κινητής τηλεφωνίας ή υπολογιστής) καθόλη την διάρκεια που ο εργαζόμενος της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πελατών Σταθερής & Κινητής του Ομίλου ΟΤΕ θα έχει απομακρυσμένη πρόσβαση στον υπολογιστή του ή στο κινητό του τηλέφωνο και συσκευή κινητής τηλεφωνίας και εκτελεί τις συμφωνημένες με τον χρήστη εργασίες. Σε περίπτωση που απομακρυνθεί από τον υπολογιστή του ή το κινητό του τηλέφωνο θα πρέπει να ενημερώνει σχετικά τον εργαζόμενο της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πελατών Σταθερής & Κινητής του Ομίλου ΟΤΕ και να τερματίζεται η απομακρυσμένη πρόσβαση του εργαζόμενου στον υπολογιστή ή το κινητό τηλέφωνο του χρήστη.
Προκειμένου να εξασφαλιστεί η αξιοπιστία της επικοινωνίας σας με την Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών Σταθερής & Κινητής του Ομίλου ΟΤΕ, πληροφορίες σχετικές με την πρόσβαση και τις κινήσεις του εργαζόμενου που εξυπηρετεί τα αιτήματά σας μέσω της εφαρμογής COSMOTE Live on Screen (για παράδειγμα η ώρα έναρξης και λήξης της επικοινωνίας κτλ) καταγράφονται και διατηρούνται από την COSMOTE για χρονικό διάστημα ενός έτους, πλην των αρχείων εικόνας και ήχου που μεταδίδονται από τον χρήστη της εφαρμογής. στην οθόνη του υπολογιστή του εργαζόμενου, για τα οποία ισχύουν όσα αναφέρονται ανωτέρω.
Για κάθε διευκρίνιση σχετική με το COSMOTE Live on Screen οι χρήστες μπορούν να απευθύνονται στην Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών Σταθερής & Κινητής του Ομίλου ΟΤΕ καλώντας 13888 για πελάτες συμβολαίου και καρτοκινητής και 13818 για εταιρικούς πελάτες.
Επίσης οι χρήστες μπορούν να επικοινωνούν με την COSMOTE μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας στην επίσημη ιστοσελίδα της COSMOTE (www.cosmote.gr), καθώς και στην ταχυδρομική διεύθυνση: COSMOTE ΚΙΝΗΤΕΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ, Λεωφ.Κηφισίας 99, Μαρούσι 151 24 Αθήνα.
Δες την διαδικασία σύνδεσης με εκπρόσωπο της Cosmote, για απομακρυσμένο έλεγχο του υπολογιστή σου (remote session) .
*Αποδοχή