Η Netflix αναπροσαρμόζει τις τιμές των 3 πακέτων της (Basic, Standard, Premium) από τις 14/11/2024. Για τους συνδρομητές των πακέτων Netflix μέσω της COSMOTE TV (νέων αλλά και υφιστάμενων) θα ισχύουν τα ακόλουθα:
Από 01/06/2025 για το πακέτο με 12μηνη διάρκεια δέσμευσης
Από 01/12/2025 για το πακέτο με 24μηνη διάρκεια δέσμευσης
Οι νέες τιμές των 3 πακέτων Netflix που θα ισχύουν στις παραπάνω ημερομηνίες θα είναι:
Η αλλαγή των τιμών θα λάβει χώρα στις ακόλουθες ημερομηνίες ταυτόχρονα σε όλους τους υφιστάμενους συνδρομητές αλλά και σε όσους νέους αποκτήσουν την υπηρεσία από την στιγμή εκείνη και μετά:
Για τα συνδυαστικά πακέτα COSMOTE TV & Netflix η αύξηση τιμής των πακέτων Netflix (Basic, Standard, Premium) θα ξεκινήσει να ισχύει:
Από 01/06/2025 για το πακέτο με 12μηνη διάρκεια δέσμευσης
Από 01/12/2025 για το πακέτο με 24μηνη διάρκεια δέσμευσης
Θα ενημερωθείς εγκαίρως, ένα (1) μήνα πριν την εφαρμογή της νέας τιμής, με SMS που θα αποσταλεί στον αριθμό που έχεις δώσει για την λήψη ενημερώσεων.
Μπορείς να επιλέξεις κάποιο άλλο πακέτo Netflix είτε κατά την αρχική παραγγελία είτε αργότερα από την COSMOTE TELEKOM ή από το Netflix.
Σημειώνεται ότι ανεξάρτητα από την επιλογή που έκανες στον ΟΤΕ, κατά την αρχική ενεργοποίηση, μετά το βήμα της δημιουργίας του λογαριασμού σου, το Netflix θα σου ζητήσει εκ νέου να διαλέξεις πακέτο (Premium, Standard ή Basic)
Για να αλλάξεις το πακέτο σου, μετά την αρχική δημιουργία του λογαριασμού σου, συνδέσου στο λογαριασμό σου στο Netflix.com επισκέψου την Netflix Account page, επίλεξε «Αλλαγή πακέτου» και διάλεξε ένα από τα διαθέσιμα πακέτα.
Εναλλακτικά:
μπορείς να το κάνεις μέσα από το My COSMOTE web, Είσοδος - COSMOTE id, να επιλέξεις το Αναγνωριστικό Σύνδεσης της COSMOTE TV συνδρομής σου, που βρίσκεται στην ενότητα «Τηλεόραση», να επιλέξεις το κουμπί «Διαχείριση Netflix» κάτω από τις Πληροφορίες Προγράμματος και στη συνέχεια «Αλλαγή Πακέτου». Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχεις συνδέσει και να μπορείς να διαχειρίζεσαι την COSMOTE TV συνδρομή σου στο COSMOTE id σου. Για οδηγίες σύνδεσης μπες στο εδώ
να ζητήσεις την αλλαγή σε ένα κατάστημα COSMOTE ή GERMANOS ή καλώντας στο 13888.
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας στην COSMOTE TELEKOM θα λάβεις ένα SMS με ένα προσωπικό σύνδεσμο (link) που θα πρέπει να πατήσεις για να οδηγηθείς στη ιστοσελίδα της Netflix ώστε να δημιουργήσεις τον Netflix λογαριασμό σου. O σύνδεσμος είναι προσωπικός, αφορά την συνδρομή σου και δεν πρέπει να τον προωθήσεις σε άλλον.
Σημειώνεται ότι μετά τη δημιουργία του λογαριασμού σου, το Netflix, ανεξάρτητα από την επιλογή πακέτου που έκανες στην COSMOTE TELEKOM, θα σου ζητήσει εκ νέου να επιλέξεις πακέτο. Παρακαλούμε διάβασε και επίλεξε σωστά το πακέτο και την χρέωση που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σου.
Δες το video με αναλυτικές οδηγίες και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για την ενεργοποίηση εδώ.
Εναλλακτικά, έχεις την δυνατότητα να μπεις στο My COSMOTE web , Είσοδος - COSMOTE id, να επιλέξεις το Αναγνωριστικό Σύνδεσης της COSMOTE TV συνδρομής σου, που βρίσκεται στην ενότητα «Τηλεόραση» και να επιλέξεις το κουμπί «Δημιουργία/Σύνδεση Λογαριασμού».
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχεις συνδέσει και να μπορείς να διαχειρίζεσαι την COSMOTE TV συνδρομή σου στο COSMOTE id σου. Για οδηγίες σύνδεσης μπες στο εδώ
Μπορείς να το κάνεις μέσα από το My COSMOTE web , Είσοδος - COSMOTE id, να επιλέξεις το Αναγνωριστικό Σύνδεσης της COSMOTE TV συνδρομής σου, που βρίσκεται στην ενότητα «Τηλεόραση» και να επιλέξεις το κουμπί «Δημιουργία Λογαριασμού».
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχεις συνδέσει και να μπορείς να διαχειρίζεσαι την COSMOTE TV συνδρομή σου στο COSMOTE id σου. Για οδηγίες σύνδεσης μπες στο εδώ
Ναι μπορείς. Στη σελίδα του Netflix,που σε οδηγεί το link ενεργοποίησης του Netflix λογαριασμού, μπορείς να επιλέξεις να συνδεθείς με τα στοιχεία (username/password) του υφιστάμενου λογαριασμού σου στo Netflix.Στην περίπτωση αυτή, εφόσον είχες δημιουργήσει λογαριασμό απευθείας στην ιστοσελίδα της Netflix, η χρέωση στη Netflix θα διακοπεί από την στιγμή που θα κάνεις αυτή τη σύνδεση.
Η COSMOTE TELEKOM κατά την παραγγελία δεν γνωρίζει και δεν μπορεί να συνδέσει αυτόματα τον υφιστάμενο λογαριασμό σου. Για αποφυγή διπλών χρεώσεων σε προτρέπουμε να κάνεις αυτή τη σύνδεση αμέσως μόλις λάβεις το SMS για την δημιουργία του λογαριασμού σου από την COSMOTE TELEKOM και την διατήρηση του υφιστάμενου Netflix προφίλ.
Tα συνδυαστικά πακέτα COSMOTE TV με Netflix παρέχονται με δέσμευση δώδεκα (12) ή εικοσιτεσσάρων (24) μηνών ανάλογα με το πακέτο. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείς το συνδυαστικό πακέτο, μπορείτε να ζητήσεις την μετατροπή σε πακέτο COSMOTE TV αντίστοιχου περιεχομένου. Για την μετατροπή αυτή ισχύει τέλος διακοπής για την υπηρεσία Netflix σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο του συνδυαστικού πακέτου COSMOTE TV & Netflix. Σε περίπτωση που επιθυμείς να τερματίσεις όλο το συνδυαστικό πακέτο τότε εφαρμόζεται επιπλέον το τέλος διακοπής για την υπηρεσία COSMOTE TV.
Σε περίπτωση που ενεργοποιήσεις το Netflix ως πρόσθετη υπηρεσία, μπορείς να το τερματίσεις οποτεδήποτε χωρίς καμία επιβάρυνση.
Για να μετατρέψεις ή να τερματίσεις το συνδυαστικό πακέτο σου μπορείς να επισκεφτείς ένα κατάστημα COSMOTE ή GERMANOS ή να επικοινωνήσεις στο 13888.
Mέσω της εφαρμογής του Netflix στον COSMOTE TV αποκωδικοποιητή σου, καθώς και σε πολλές συσκευές με σύνδεση στο διαδίκτυο, όπως αποκωδικοποιητές, smart TVs, υπολογιστές, κονσόλες παιχνιδιών, smartphones και tablets. Για την πλήρη λίστα, επισκέψου το devices.netflix.com
H εφαρμογή Netflix είναι στις προεγκατεστημένες εφαρμογές στην αρχική οθόνη του COSMOTE TV αποκωδικοποιητή σου, δίπλα από την εφαρμογή της COSMOTE TV.
Αν γνωρίζεις τη διεύθυνση email που χρησιμοποίησες για να εγγραφείς στο Netflix, μπες στο netflix.com/LoginHelp για να επαναφέρεις τον κωδικό πρόσβασής σου.
Αν δεν θυμάσαι τη διεύθυνση email που χρησιμοποίησες για να εγγραφείς στο Netflix ή πιστεύεις ότι μπορεί να την πληκτρολόγησες λάθος, έλεγξε αν είσαι συνδεδεμένος στο Netflix από τη συσκευή που χρησιμοποίησες για να εγγραφείς. Εάν ναι, μπορείς να δεις και να ενημερώσεις τα στοιχεία του λογαριασμού σου.
Αν χρειάζεσαι επιπλέον υποστήριξη, επικοινώνησε με την εξυπηρέτηση πελατών του Netflix στο https://help.netflix.com
α. Έλεγξε αν είσαι ακόμα συνδεδεμένος στη συσκευή που χρησιμοποίησες για να συνδέσεις τον λογαριασμό, καθώς ίσως μπορέσεις να αποκτήσεις πρόσβαση στα στοιχεία του λογαριασμού σου.
β. Εναλλακτικά μπορείς να το κάνεις μέσα από το My COSMOTE web, Είσοδος - COSMOTE id, να επιλέξεις το Αναγνωριστικό Σύνδεσης της COSMOTE TV συνδρομής σου, που βρίσκεται στην ενότητα «Τηλεόραση», να επιλέξεις το κουμπί «Διαχείριση Netflix» κάτω από τις Πληροφορίες Προγράμματος και στη συνέχεια «Ανάκτηση Κωδικού». Στη συνέχεια θα ανακατευθυνθείς σε μια σελίδα σύνδεσης του Netflix με τη διεύθυνση email σου προσυμπληρωμένη. Από εδώ μπορείς να συνδεθείς με τον Netflix λογαριασμό σου ή να κάνεις αλλαγή password στην περίπτωση που δεν το θυμάσαι.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχεις συνδέσει και να μπορείς να διαχειρίζεσαι την COSMOTE TV συνδρομή σου στο COSMOTE id σου. Για οδηγίες σύνδεσης μπες στο εδώ.
Μπορείς να διαχειριστείς τις λεπτομέρειες του λογαριασμού σου στο netflix.com/Account, συμπεριλαμβανομένων:
Για υποστήριξη ή περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις λειτουργίες του Netflix, επισκέψου help.netflix.com.
Επισκέψου το help.netflix.com για βοήθεια και επιλογές επικοινωνίας ή στο Netflix Chat.