5. Ποια είναι τα δικαιώματα σας σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων;
Τα δικαιώματα που μπορείτε να ασκήσετε περιλαμβάνουν:
Δικαίωμα Πρόσβασης |
Έχετε το δικαίωμα να λάβετε ενημέρωση σχετικά με την επεξεργασία των δεδομένων σας και αντίγραφα αυτών. |
Δικαίωμα Διόρθωσης |
Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τη διόρθωση των ανακριβών δεδομένων σας (π.χ. διόρθωση της διεύθυνσης, στοιχείων επικοινωνίας) καθώς και τη συμπλήρωση ελλιπών δεδομένων σας. |
Δικαίωμα Διαγραφής |
Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τη διαγραφή των προσωπικών σας δεδομένων σε περίπτωση που αυτά δεν είναι πλέον απαραίτητα σε σχέση με τους σκοπούς για τους οποίους υποβλήθηκαν σε επεξεργασία ή σε περίπτωση που ανακαλέσατε τη συγκατάθεση με βάση την οποία τα συλλέξαμε και επεξεργαστήκαμε. |
Δικαίωμα Περιορισμού της επεξεργασίας |
Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τον περιορισμό της επεξεργασίας για συγκεκριμένο σκοπό (π.χ. για την αποστολή προωθητικών μηνυμάτων). |
Δικαίωμα Φορητότητας |
Έχετε το δικαίωμα να λάβετε τα προσωπικά σας δεδομένα που έχετε παράσχει στην εταιρεία, σε δομημένο, κοινώς χρησιμοποιούμενο μορφότυπο που να έχει και αναγνώσιμη μορφή |
Δικαίωμα Εναντίωσης |
Έχετε το δικαίωμα να εναντιωθείτε στην επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων στις περιπτώσεις που δεν επιθυμείτε την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων υπό την προϋπόθεση ότι η επεξεργασία βασίζεται στο έννομο συμφέρον ή/και όταν λαμβάνει χώρα κατάρτιση προφίλ. |
Για την άσκηση των δικαιωμάτων σας ή/και την επικοινωνία με τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων, μπορείτε να:
- στείλετε e-mail στο customerprivacy@cosmote.gr (για τον ΟΤΕ) ή/και στο customerprivacy@germanos.gr (για την ΓΕΡΜΑΝΟΣ)
- επιστολή στη διεύθυνση «Εξυπηρέτηση Πελατών, Λ. Κηφισίας 99, 15124, Μαρούσι» ή στη διεύθυνση «Εξυπηρέτηση Πελατών Germanos, 23o χλ Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας 14565 Αθήνα» με θέμα «Άσκηση δικαιωμάτων προσωπικών δεδομένων», αναφέροντας το ονοματεπώνυμό σας και τηλέφωνο επικοινωνίας.
Σε περίπτωση που θεωρείτε ότι δεν ικανοποιήσαμε επαρκώς το αίτημά σας, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία μέσω ειδικής διαδικτυακής πύλης στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (Αθήνα, Λεωφόρος Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23 | τηλ: +30 210 6475600). Αναλυτικές οδηγίες υποβολής καταγγελίας παρέχονται στην ιστοσελίδα της Αρχής. Ο ΟΤΕ θα απαντήσει δωρεάν στα αιτήματά σας χωρίς καθυστέρηση εντός ενός μηνός από την παραλαβή του αιτήματος. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις ενδέχεται η προθεσμία αυτή να παραταθεί για δύο (2) μήνες εάν αυτό απαιτείται λόγω της πολυπλοκότητας του αιτήματός σας. Σε κάθε περίπτωση θα σας ενημερώσουμε για την εν λόγω παράταση και για τον λόγω της καθυστέρησης. Εάν κρίνουμε ότι το αίτημά σας είναι προδήλως αβάσιμο ή υπερβολικό διατηρούμε το δικαίωμα να ζητήσουμε την καταβολή εύλογου τέλους για την ικανοποίησή του λαμβάνοντος υπόψη τα διοικητικά έξοδα για την εκτέλεσή του ή ακόμα και να αρνηθούμε να δώσουμε συνέχεια στο αίτημά σας.