Πώς μπορώ να επωφεληθώ τον πρώτο μήνα δωρεάν;
Η προσφορά είναι διαθέσιμη σε νέες ενεργοποιήσεις COSMOTE Neo που θα γίνουν από 01/10/2024 έως και 14/03/2025. Η προσφορά αφορά την πρώτη πληρωμή εφόσον δεν είχε ενεργοποιηθεί COSMOTE Neo στο παρελθόν, στον ίδιο αριθμό και έχεις πραγματοποιήσει 2 ανανεώσεις χρηματικού υπολοίπου τους τελευταίους 6 μήνες στην περίπτωση που αλλάζεις το καρτοκινητό σου και είσαι ήδη συνδρομητής COSMOTE TELEKOM. Κατά την ενεργοποίηση του COSMOTE Neo θα υπάρξει χρέωση έως 0,03€ για ταυτοποίηση της κάρτας χρέωσης. Τον επόμενο μήνα η τιμή διαμορφώνεται σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο.
Τι είναι το COSMOTE Neo;
To COSMOTE Neo είναι το νέο Digital πρόγραμμα κινητής, που σου δίνει τη δυνατότητα μέσα από το COSMOTE App να φτιάξεις το πλάνο που ταιριάζει στις ανάγκες σου και να το προσαρμόζεις κάθε μήνα, χωρίς καμία απολύτως δέσμευση αφού μπορείς να το διακόψεις όποτε θέλεις.
Πώς μπορώ να αποκτήσω το COSMOTE Neo;
Είναι απλό και γρήγορο να το αποκτήσεις. Μπορείς να ενεργοποιήσεις μια νέα σύνδεση (νέο αριθμό) COSMOTE Neo, να φέρεις τον αριθμό σου από άλλον πάροχο ή να μετατρέψεις το καρτοκινητό σου σε COSMOTE Neo, ακολουθώντας τα απλά βήματα που θα βρεις μέσα στο COSMOTE App. Εάν έχεις πρόγραμμα συμβολαίου, μπορείς να δεις εάν διαθέτεις πρόταση για COSMOTE Neo στην ενότητα “Shop”.
Πώς μπορώ να κερδίζω διπλάσια GB με payzy;
Επιλέγοντας την payzy κάρτα σου ως μέθοδο πληρωμής, κερδίζεις διπλάσια GB στο πλάνο σου! Τα GB αποδίδονται αυτόματα σε νέες ενεργοποιήσεις και μηνιαίες ανανεώσεις και ακολουθούν την ημερομηνία λήξης του πλάνο σου.
Κάθε πότε ανανεώνεται το πλάνο μου;
Το πλάνου σου ανανεώνεται αυτόματα κάθε ένα μήνα, δηλαδή 31 ημέρες, εφόσον πραγματοποιηθεί επιτυχώς η μηνιαία πληρωμή. Κάθε μήνα έχεις την δυνατότητα να αλλάζεις το πλάνο σου εύκολα και γρήγορα από το κινητό σου. Κι αν στο τέλος του μήνα δεν έχεις καταναλώσει τα υπόλοιπα σου σε GB και SMS μεταφέρονται για έναν μήνα ακόμη!
Πώς πληρώνω το COSMOTE Neo;
Το COSMOTE Neo εξοφλείται μηνιαία με χρέωση πιστωτικής/χρεωστικής/ προπληρωμένης κάρτας την οποία εισάγεις κατά τη διαδικασία ενεργοποίησης. Η διαδικασία αυτή γίνεται μόνο μια φορά και έπειτα η χρέωση πραγματοποιείται αυτόματα κάθε μήνα και λαμβάνεις το αποδεικτικο πληρωμής στο e-mail που επίσης έχεις δηλώσει κατά την ενεργοποίηση. Μπορείς να αλλάζεις την κάρτα που καταχώρησες από την ενότητα «Πιστωτικές Κάρτες» στο COSMOTE App.
Είμαι πελάτης COSMOTE TELEKOM, πώς μπορώ να αποκτήσω COSMOTE Neo;
Μπορείς εύκολα, στην ενότητα «Shop» στο COSMOTE App να μετατρέψεις το καρτοκινητό σου COSMOTE Neo. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να φτιάξεις το πλάνο σου, να επιλέξεις το e-mail στο οποίο θα λαμβάνεις τα αποδεικτικά πληρωμής και να εισάγεις την πιστωτική/ χρεωστική/ προπληρωμένη κάρτα για την μηνιαία ανανέωση του COSMOTE Neo. Με αυτόν τον τρόπο η ενεργοποίηση θα ολοκληρωθεί εύκολα και πολύ σύντομα θα λάβεις ειδοποίηση ώστε να απολαύσεις τον κόσμο του COSMOTE Neo. Εάν έχεις πρόγραμμα συμβολαίου, μπορείς στην ίδια ενότητα να δεις εάν διαθέτεις πρόταση για COSMOTE Neo.Μην ανησυχείς, εάν δεν έχεις διαθέσιμη προσφορά, μπορείς να ενεργοποιήσεις μια νέα σύνδεση (νέο αριθμό) COSMOTE Neo ή να φέρεις τον αριθμό σου από άλλο πάροχο.
Πώς μπορώ να αποκτήσω νέο αριθμό COSMOTE Neo;
Πολύ απλό! Στην ενότητα «Διαχείριση Συνδέσεων», μπορείς να αποκτήσεις νέα σύνδεση COSMOTE Neo. Χρειάζεται να έχεις μαζί σου την ταυτότητά σου (ή κάποιο άλλο έγγραφο ταυτοποίησης), καλό φωτισμό και διάθεση για selfie! Φτιάχνεις το πλάνο σου όπως εσύ θες και συμπληρώνεις τα στοιχεία αποστολής για την νέα σου κάρτα SIM. Παραλαμβάνεις την κάρτα SIM και την ενεργοποιείς άμεσα και εύκολα μέσω του COSMOTE App, σκανάροντας το barcode που θα βρεις στον φάκελο. Στη συνέχεια υπογράφεις ηλεκτρονικά τα απαραίτητα έγγραφα, εισάγεις την πιστωτική/ χρεωστική/ προπληρωμένη σου κάρτα για την μηνιαία ανανέωση του πλάνου σου και είσαι έτοιμος. Θα σε ειδοποιήσουμε μόλις ενεργοποιηθεί το COSMOTE Neo σου!
Τι είναι η έμμεση και άμεση φορητότητα;
Μπορείς να επιλέξεις να ενεργοποιήσεις τον αριθμό σου άμεσα μόλις παραλάβεις την κάρτα SIM ή να περιμένεις 14 ημέρες. Εάν επιλέξεις να περιμένεις 14 ημέρες, μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία σου από την ενότητα «Παραγγελίες». Μόλις παρέλθει το διάστημα των 14 ημερών, για να ενεργοποιήσεις το COSMOTE Neo, θα χρειαστεί να επιστρέψεις στο App, να σκανάρεις το barcode από τον φάκελο της κάρτας SIM και να εισάγεις τα στοιχεία της κάρτας χρέωσης.
Ποια έγγραφα θα χρειαστώ για να ενεργοποιήσω COSMOTE Neo;
Για να αποκτήσεις COSMOTE Neo πλάνο, θα χρειαστεί να έχεις μαζί σου ένα έγγραφο ταυτοποίησης (ταυτότητα ή διαβατήριο). Κατά την διαδικασία ενεργοποίησης, θα χρειαστεί να βρίσκεσαι σε ένα χώρο με καλό φωτισμό, για να ανεβάσεις μια φωτογραφία του εγγράφου ταυτοποίησής σου καθώς και μια selfie , που θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά και μόνο για τη διαδικασία ταυτοποίησης. Στην περίπτωση που προκύψει κάποιο θέμα (π.χ το έγγραφο που ανέβασες δεν είναι ευκρινές), θα δεις σχετικό μήνυμα στην οθόνη του COSMOTE App, το οποίο θα σε καθοδηγήσει κατάλληλα.
Πώς μπορώ να φέρω τον αριθμό μου από άλλο πάροχο στην COSMOTE TELEKOM και να ενεργοποιήσω COSMOTE Neo;
Και πάλι εύκολα, από την ενότητα «Διαχείριση Συνδέσεων» μπορείς να φέρεις τον αριθμό μου από άλλο πάροχο στην COSMOTE TELEKOM και συγκεκριμένα στο COSMOTE Neo. Χρειάζεται να έχεις μαζί σου την ταυτότητά σου (ή κάποιο άλλο έγγραφο ταυτοποίησης), καλό φωτισμό και διάθεση για selfie! Συμπληρώνεις τον αριθμό του κινητού για το οποίο ενδιαφέρεσαι, φτιάχνεις το πλάνο σου όπως εσύ θες και συμπληρώνεις τα στοιχεία αποστολής για την νέα σου κάρτα SIM. Παραλαμβάνεις την κάρτα SIM σκανάροντας το barcode που θα βρεις στον φάκελο Εάν επιλέξεις να ενεργοποιηθείς άμεσα, υπογράφεις ηλεκτρονικά τα απαραίτητα έγγραφα, εισάγεις την πιστωτική/χρεωστική/προπληρωμένη σου κάρτα για τη μηνιαία ανανέωση του πλάνου σου και είσαι έτοιμος. Θα σε ειδοποιήσουμε μόλις ενεργοποιηθεί το COSMOTE Neo σου.
Δεν μπορώ να ενεργοποιήσω την κάρτα SIM;
Για να ενεργοποιήσεις την SIM κάρτα, μπορείς να σκανάρεις το barcode που θα βρεις στον φάκελό της, ακολουθώντας τα βήματα που θα βρεις στην αρχική οθόνη του COSMOTE App. Εναλλακτικά, μπορείς να πληκτρολογήσεις τον κωδικό της και να συνεχίσεις τη διαδικασία. Σε περίπτωση που η ενεργοποίηση δεν είναι εφικτή, θα δεις σχετικό επεξηγηματικό μήνυμα στην οθόνη σου.
Εάν δεν ενεργοποιήσεις άμεσα την κάρτα SIM που έχεις παραλάβει, υπάρχει περίπτωση να ακυρωθεί η παραγγελία σου και να πρέπει να την επαναλάβεις.
Πόσο κοστίζει;
Το κόστος του πακέτου εξαρτάται από τον συνδυασμό data και χρόνου ομιλίας που θα κάνεις για να καλύψεις τις ανάγκες σου. Εάν οι ανάγκες σου τον επόμενο μήνα αλλάξουν, μπορείς να αλλάξεις την επιλογή σου, στην ενότητα «Διαχείριση».
Υπάρχει περίπτωση να χρεωθώ παραπάνω από το πάγιό μου;
Κάθε μήνα χρεώνεσαι μόνο το πάγιο του συνδυασμού που έχεις επιλέξει. Μην ανησυχείς, θα σου στείλουμε μήνυμα όταν καταναλώσεις το 80% και το 100% από τα διαθέσιμα data ή SMS και εάν το επιθυμείς μπορείς να επιλέξεις να ενεργοποιήσεις εξτρα πακέτα δεδομένων και SMS. Η χρέωση των εξτρα πακέτων θα γίνει στην πιστωτική/χρεωστική/ προπληρωμένη κάρτα που θα επιλέξεις.
Εάν καταναλώσω τα data και τα SMS μου, τι επιλογές έχω;
Το έχουμε προβλέψει! Μπορείς εύκολα να ενεργοποιήσεις κάποιο έξτρα πακέτο ανάλογα με τις ανάγκες σου σε Ιnternet, ή SMS. Όλα τα έξτρα πακέτα ακολουθούν την ημερομηνία λήξης του COSMOTE Neo σου! Και μην ξεχνάς πως στην ενότητα «Διαχείριση» της σύνδεσής σου, μπορείς να αλλάξεις το πλάνο σου, όποτε θέλεις για να μην ξεμένεις ποτέ!
Πώς πληρώνω τα Extra πακέτα ;
Μπορείς να ενεργοποιήσεις κάποιο Extra πακέτο, όποτε το επιθυμείς, με χρήση αποθηκευμένης πιστωτικής/ χρεωστικής/ προπληρωμένης κάρτας ή με την προσθήκη νέας μέσα από το COSMOTE App. Στην συνέχεια θα λάβεις το σχετικό αποδεικτικό πληρωμής στο email που λαμβάνεις και τα αποδεικτικά πληρωμής του COSMOTE Neo σου.
Προσοχή! Το χρηματικό σου υπόλοιπο δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αγορά Extra πακέτων.
Σε ποιους προορισμούς μπορώ να καταναλώσω τα λεπτά και τα SMS του πλάνου ;
Τα λεπτά ομιλίας και μηνύματα που συμπεριλαμβάνονται στη δωρεάν χρήση αφορούν μόνο σε κλήσεις ομιλίας και αποστολή μηνυμάτων (SMS) προς όλα τα εθνικά δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας (γεωγραφικούς αριθμούς και αριθμούς κινητής τηλεφωνίας).
Εάν επιθυμείς να πραγματοποιήσεις κλήσεις προς μη γεωγραφικούς αριθμούς (εκτός των αριθμών κινητής τηλεφωνίας) χρειάζεται να κάνεις ανανέωση χρηματικού υπολοίπου.
Με ποια σειρά καταναλώνω τα υπόλοιπά μου σε GB;
Πρώτα θα καταναλώσεις GB από τα πακέτα που λήγουν νωρίτερα. Εάν λήγουν ταυτόχρονα πρώτα θα καταναλώσεις από τα πακέτα με τον μικρότερο διαθέσιμο όγκο. Σε περίπτωση που έχεις διαθέσιμα απεριόριστα GB θα δεις ότι τα υπόλοιπά σου παραμένουν σταθερά και δεν μειώνονται.
Πόσες αλλαγές μπορώ να κάνω στο COSMOTE Neo μου;
Κάθε αλλαγή που κάνεις, εφαρμόζεται την επόμενη ημερομηνία που θα ανανεωθεί το πλάνο σου. Εάν θέλεις, μπορείς να αλλάζεις πλάνο σου, ακόμα και κάθε μήνα και θα εφαρμοστεί η τελευταία αλλαγή που έχεις κάνει!
Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου για το COSMOTE Neo;
Μπορείς να ενημερωθείς για την εξέλιξη της παραγγελίας σου από την ενότητα «Αιτήματα» στο COSMOTE App, επιλέγοντας τις «Παραγγελίες».
Επιπλέον, σε περίπτωση που έχεις ζητήσει νέο αριθμό ή να φέρεις τον αριθμό σου από άλλον πάροχο στην COSMOTE TELEKOM, θα παραλάβεις κωδικό για την παρακολούθηση της αποστολής της κάρτας SIM από την εταιρεία courier.
Πως μπορώ να διακόψω το COSMOTE Neo;
Μπορείς να διακόψεις το COSMOTE Neo σου, επιλέγοντας «Παύση» από την ενότητα «Διαχείριση» της σύνδεσής σου και ακολουθώντας τα βήματα της απενεργοποίησης.
Με την παραπάνω επιλογή, συνεχίζεις να έχεις διαθέσιμες τις παροχές σου μέχρι την επόμενη ημερομηνία ανανέωσης. Από εκεί και έπειτα, δεν θα ισχύει η μηνιαία χρέωση και τυχόν υπόλοιπα που είχες δεν θα είναι πλέον διαθέσιμα. Θα μπορείς να λαμβάνεις εισερχόμενες κλήσεις για 2 μήνες.
Μπορείς να ενεργοποιήσεις εκ νέου το COSMOTE Neo από την ενότητα «Διαχείριση» μετά την επόμενη ημερομηνία ανανέωσης.
Το COSMOTE Neo μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο εξωτερικό;
Tα ενσωματωμένα λεπτά ομιλίας, SMS και GΒ του COSMOTE Neo μπορούν να χρησιμοποιηθούν δωρεάν σε Ε.Ε. Ισλανδία, Λίχτενσταϊν και Νορβηγία.
Σε περίπτωση που έχεις επιλέξει Απεριόριστα GB θα μπορείς να χρησιμοποιήσεις έως 37,5GB από το πλάνο σου.
Οι χώρες όπου αφορά η δωρεάν περιαγωγή είναι: Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Γαλλία, Γαλλικές Γουιάνα, Γερμανία, Γιβραλτάρ, Γουαδελούπη, Δανία, Εσθονία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ισλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Κροατία, Κύπρος, (ΛΑ) Ρεγιούνιον, Λετονία, Λιθουανία, Λίχτενσταϊν, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Μαρτινίκα, Νορβηγία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία, Τσεχία, Φιλανδία.
Είμαι πελάτης COSMOTE TELEKOM σταθερής. Ποιες επιπλέον παροχές δικαιούμαι;
Με τo COSMOTE One μπορείς να κερδίζεις δωρεάν προνόμια κάθε μήνα, συνδυάζοντας το COSMOTE Neo σου με το σταθερό COSMOTE TELEKOM. Μπορείς να έχεις επιπλέον 10% της αξίας του πλάνου σου στο χρηματικό σου υπόλοιπο το οποίο μπορείς να χρησιμοποιείς σε πρόσθετες υπηρεσίες όπως κωδικοί DEALS FOR YOU και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας.
Τι συμβαίνει εάν προκύψει κάποιο πρόβλημα με την πιστωτική/χρεωστική/ προπληρωμένη κάρτα την ημέρα πληρωμής;
Μην ανησυχείς, εμείς μέσα στις επόμενες 5 μέρες θα προσπαθήσουμε να ολοκληρώσουμε την πληρωμή. Μέχρι τότε μπορείς να καταναλώσεις το διαθέσιμο υπόλοιπό σου από τον προηγούμενο μήνα. Όταν ολοκληρωθεί επιτυχώς η μηνιαία πληρωμή, το πλάνο σου θα ανανεωθεί. Η ημερομηνία πληρωμής δεν αλλάζει και δε χρειάζεται να θυμάσαι νέες ημερομηνίες. Μπορείς πάντα να αλλάξεις την κάρτα χρέωσης μέσα από την ενότητα «Πιστωτικές Κάρτες». Σε περίπτωση που δεν επιλυθεί το πρόβλημα εντός των 5 ημερών, θα χάσεις το υπόλοιπό σου καθώς και την επόμενη ανανέωση. Μπορείς να ενεργοποιήσεις εκ νέου το COSMOTE Neo από την ενότητα «Διαχείριση» της σύνδεσής σου.
Πώς μπορώ να αλλάξω την κάρτα που χρησιμοποιώ για την πληρωμή του COSMOTE Neo;
Όποτε θέλεις μπορείς εύκολα να αλλάξεις την κάρτα που χρησιμοποιείς για την πληρωμή από την ενότητα «Πιστωτικές κάρτες» του COSMOTE App. Αρκεί να επιλέξεις την κάρτα που χρησιμοποιείται στην πληρωμή, επεξεργασία της πάγιας εντολής COSMOTE Neo και στην συνέχεια εάν επιθυμείς να προχωρήσεις με αποθηκευμένη κάρτα ή να προσθέσεις νέα.
Προσοχή! Για να μην χάσεις τα υπόλοιπά σου σε data, λεπτά ομιλίας και SMS δεν θα πρέπει να διαγράψεις την κάρτα πριν ολοκληρωθεί η αλλαγή !
Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω ξανά το πρόγραμμά μου;
Εάν επιλέξεις να διακόψεις το COSMOTE Neo ή εάν δεν ολοκληρωθεί επιτυχώς η μηνιαία πληρωμή, μπορείς να ενεργοποιήσεις εκ νέου το COSMOTE Neo από την ενότητα «Διαχείριση» της σύνδεσής σου.
Προσοχή! Η δυνατότητα εκ νέου ενεργοποίησης είναι διαθέσιμη για 13 μήνες από την τελευταία επιτυχημένη πληρωμή. Μετά την πάροδο αυτών, η σύνδεση διακόπτεται οριστικά και χάνεται ο αριθμός σύνδεσης.
Εκδίδεται λογαριασμός;
Στο COSMOTE Neo δεν εκδίδεται λογαριασμός! Κάθε μήνα τα αποδεικτικά πληρωμής αποστέλλονται στο e-mail που έχεις δηλώσει κατά την ενεργοποίηση. Μπορείς να αλλάξεις το e-mail από την ενότητα «Διαχείριση» του COSMOTE App επιλέγοντας «Αλλαγή».
Μπορώ να επιλέξω εάν θέλω τιμολόγιο;
Μπορείς να επιλέξεις να εκδίδεται τιμολόγιο κατά την ενεργοποίηση του COSMOTE Neo, συμπληρώνοντας τα απαραίτητα στοιχεία έκδοσης. Μπορείς να αλλάξεις την επιλογή σου μέσα από την ενότητα «Διαχείριση».